APSTIPRINU:
Varakļānu pirmsskolas izglītības iestādes „Sprīdītis”
vadītāja : I. Mestere 2020. gada 31. augustā
Rīkojuma Nr. 1-20/
2020./ 2021.mācību gada Dienas gaitas plānojums
grupā „Ābolītī” 5-6 gadi (3.posms)
MĀCĪBU SATURA ĪSTENOŠANA VISAS DIENAS GARUMĀ Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.716, 21.11.2018. „Noteikumi par valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām un pirmsskolas izglītības programmu “
LAIKS |
DIENAS GAITA |
PEDAGOGA DARBĪBA |
7.30 – 8.30 |
Bērnu sagaidīšana, rotaļas,vērojumi, sarunas ar vecākiem,Rīta vingrošana, gatavošanās rotaļnodarbībām. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana.veselības un fiziskās aktivitātes caurviju prasmju nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam |
8.30 – 9.00 |
Gatavošanās brokastīm, brokastis.Pašapkalpošanās, higiēnas un estētisko prasmju apguve |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
9.00 – 12.10 |
Rotaļnodarbības telpā un dabā. Radošās rotaļas. Pašvadīta mācīšanās vērojumi, eksperimenti, priekšstatu nostiprināša |
Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, digitālās prasmes,veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes |
12.10 – 12.40 |
Gatavošanās pusdienām. Pusdienas. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
12.40 – 15.00 |
Gatavošanās atpūtai. Atpūta. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana Materiālās bāzes pilnveide,sadarbība plānošanas darbā. |
15.00 -15.40 |
Celšanās. Gatavošanās launagam. Launags. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
15.40 – 17.00 |
Individuālais darbs. Rotaļas. Tematiskās pēcpusdienas. Jautrie brīži. Rotaļnodarbība. Pulciņš. |
Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, digitālās prasmes,veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes |
17.00 – 18.00 |
Pastaiga. Kustību rotaļas ,radošās rotaļas. Pārrunas un konsultāciju sniegšana vecākiem. |
Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, digitālās prasmes, veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes. Sadarbība ar bērnu vecākiem, sniedzot ieteikumus audzināšanas un izglītošanas jautājumos, sas-niedzamo rezultātu īsenošanā, vērtēšanas rezultāti tēmas beigās. |
Sagatavoja metodiķis Aija Apeine