APSTIPRINU:
Varakļānu pirmsskolas izglītības iestādes „Sprīdītis”
vadītāja : I. Mestere 2020. gada 31.augustā
Rīkojuma Nr. 1-20/
2020./ 2021.mācību gada Dienas gaitas plānojums
grupā „Saulēniņos” 1,5 – 3 gadi(1.posms)
MĀCĪBU SATURA ĪSTENOŠANA VISAS DIENAS GARUMĀ Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.716, 21.11.2018. „Noteikumi par valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām un pirmsskolas izglītības programmu “
LAIKS |
DIENAS GAITA |
PEDAGOGA DARBĪBA |
7.30 – 8.30 |
Bērnu sagaidīšana, rotaļas, sarunas ar vecākiem. Rīta vingrošana, gatavošanās rotaļnodarbībām. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana. Veselības un fiziskās aktivitātes caurviju prasmju nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam |
8.30 – 9.15 |
Gatavošanās brokastīm, brokastis. Pašapkalpošanās, higiēnas un estētisko prasmju apguve |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
9.15 –11.30 |
Rotaļnodarbības telpā un dabā. Radošās rotaļas. Vērojumi, priekšstatu nostiprināšana |
Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes. |
11.30 -12.20 |
Gatavošanās pusdienām. Pusdienas. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
12.20 –15.00 |
Gatavošanās atpūtai. Atpūta. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana. Materiālās bāzes pilnveide,sadarbība plānošanas darbā. |
15.00 -15.50 |
Celšanās. Gatavošanās launagam. Launags. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
15.50–16.30 |
Individuālais darbs. Rotaļas. Tematiskās pēcpusdienas. Jautrie brīži. |
Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, digitālās prasmes,veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes. |
16.30 –18.00 |
Pastaiga. Kustību rotaļas. Pārrunas un konsultāciju sniegšana vecākiem. |
Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, digitālās prasmes,veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes. Sadarbība ar bērnu vecākiem, sniedzot ieteikumus audzināšanas un izglītošanas jautājumos, sasniedzamo rezultātu īsenošanā.Vērtēšanas rezultāti tēmas beigās. |
Sastādīja metodiķe A. Apeine